دانستنی های جالب دنیا #درباره حمل اثاثیه در اصفهان!

حمل اثاثیه در اصفهان

عنوان

تجزیه و تحلیل واردات کانتینری به ایالات متحده

دپارتمان

اوج شید

نویسنده

علی زارعی

تعداد کلمات

1150

زمان مطالعه

11:50 دقیقه

 

فهرست مطالب

  1. بررسی ادبیات مطالعات قبلی در انتخاب بندر دو

؛ آهنگ و یو، 2004). چند مطالعه در این دسته

بسیاری از مطالعات تاکنون بر روی بسیاری از عوامل

فهرست تصاویر

شکل 1:حمل اثاثیه در اصفهان

شکل 2: کامیون حمل اثاثیه منزل دراصفهان

این مقاله تصمیم انتخاب بندر دریایی را به عنوان

این مقاله تصمیم انتخاب بندر دریایی را به عنوان یک .مؤلفه مستقل از سوزوبار تصمیم کلی مسیر زنجیره تأمین بررسی می‌کند. 7 حمل اثاثیه در اصفهان متغیرهای خاصی را در مدل انتخابی که مدیران بندر کنترل می‌کنند،. شامل می‌شود. همچنین تفاوت بین کشتی‌گیران بزرگ و کامیون حمل اثاثیه منزل دراصفهان فرستنده‌های .کوچک را در میزان کنترل  suzubaarآنها بر فرآیند انتخاب بندر دریایی تشخیص می‌دهد. برای انجام این کار،. این مقاله مدلی را ارائه می‌کند که انتخاب بندر دریایی را برای کشتی‌گیران بزرگ و برای فرستنده‌های کوچک شرح می‌دهد. انتظار می‌رود که تفاوت‌هایی بین حمل‌کننده‌های بزرگ و کوچک در عواملی وجود داشته باشد که به طور قابل توجهی در تصمیم‌گیری انتخاب نقش دارند. نتایج این مدل‌ها به مدیران بندر مرتبط است.  کامیون حمل اثاثیه منزل دراصفهان زیرا به نیازهای منحصر.  به فرد کاربران مختلف بندر پاسخ می‌دهد. زیرا آنها به الزامات فرستنده پاسخ می دهند.

دامنه حمل اثاثیه در اصفهان این مقاله محدود به واردات

دامنه حمل اثاثیه در اصفهان این مقاله محدود به واردات به ایالات متحده است.  و بنابراین، تمرکز بر روی واردکننده است. گیرنده محموله با این حال، در سراسر مقاله، کلمه ارسال کننده، مسیریاب بار و گیرنده  .به جای یکدیگر استفاده می شود. اگرچه ممکن است به طرف های مختلف یک محموله اشاره شود، اما در زمینه، هر سه کلمه برای اشاره به گیرنده کالا در نظر گرفته شده است.

بقیه مقاله به شرح زیر سازماندهی شده است: بررسی مختصر ادبیات در بخش 2 ارائه شده است. کامیون حمل اثاثیه منزل دراصفهان ما فرضیه‌ها را در بخش 3 ارائه می‌کنیم و داده‌ها .  را در بخش 4 مورد بحث قرار می‌دهیم. حمل اثاثیه در اصفهان مدل‌های تجربی در بخش پنجم و نتایج مدل‌ها را در بخش 6 ارائه می‌کنیم. کاتیون های زیر در بخش 8.

 

شکل 1:حمل اثاثیه در اصفهان

2. بررسی ادبیات مطالعات قبلی در انتخاب بندر دو

مطالعات قبلی در انتخاب بندر دو رویکرد را بر اساس شناسایی تصمیم گیرنده  .انتخاب بندر دریایی، یعنی فرستنده یا حامل، اتخاذ کرده است. با این حال، هر دو رویکرد، کامیون حمل اثاثیه منزل دراصفهان مجموعه‌های یکسان یا مشابهی از ویژگی‌ها را شناسایی کرده‌اند که به‌طور قابل‌توجهی بر تصمیم انتخاب تأثیر می‌گذارند.. تمرکز ویژه این مطالعه تمایز مدل‌های انتخاب بر اساس تصمیم گیرنده کامیون حمل اثاثیه منزل دراصفهان درگیر و تعیین اینکه آیا در واقع عوامل مختلفی بر.  فرآیند تصمیم‌گیری تأثیر می‌گذارند بسته به اینکه یک کشتی‌گیر بزرگ یا یک کشتی‌گیر حمل اثاثیه در اصفهان کوچک در حال انتخاب بندر دریایی است .

مطالعات زیادی وجود دارد که انتخاب بندر را از منظر حامل اقیانوس به عنوان تصمیم گیرنده اصلی مشاهده می کند. در برخی موارد، این مطالعات فرآیند را به‌گونه‌ای مدل‌سازی می‌کنند.  که کشتی‌رانی که یک بندر را انتخاب می‌کند وابسته به حامل اقیانوسی انتخابی آنها است که در آن بندر تماس می‌گیرد، در حالی که در مطالعات دیگر، این فرآیند.  به عنوان حامل اقیانوسی در نظر گرفته می‌شود که تصمیم می‌گیرد. در یک بندر خاص تماس بگیرد.

در هر دو رویکرد، مسئولیت انتخاب بندر بر عهده حامل اقیانوس است. مطالعاتی که نقش حیاتی حامل اقیانوس را در انتخاب بندر دریایی فرض می‌کنند نشان داده‌اند که فاصله، هم اقیانوسی و کامیون حمل اثاثیه منزل دراصفهان هم درونی، عوامل مهمی هستند حمل اثاثیه در اصفهان که بر انتخاب تأثیر می‌گذارند (مثال مالچو و کانافانی، 2001، 2004؛ فلمینگ و هیوت، 1994؛ لیرن و همکاران.

؛ آهنگ و یو، 2004). چند مطالعه در این دسته

، 2004؛ آهنگ و یو، 2004 حمل اثاثیه در اصفهان ). حمل اثاثیه در اصفهان چند مطالعه در این دسته نشان داده اند که زیرساخت های عمومی (مثال لیرن و همکاران، 2004؛ تانگزون و ساوانت، 2007؛ تانگزون و همکاران، 2008)،

هزینه های بندری کامیون حمل اثاثیه منزل دراصفهان (مثال گای و برونو، 2006؛ تانگزون و ساوانت، 2007؛ نمونه ای از زیرساخت ها). Tongzon و همکاران، 2008) و کارایی بندر، در دسترس بودن اسکله و اندازه (Tongzon and Sawant، کامیون حمل اثاثیه منزل دراصفهان 2007) ویژگی های مهمی هستند که حاملان اقیانوس در تصمیم گیری حمل اثاثیه در اصفهان در مورد بندری که باید تماس بگیرند، در نظر می گیرند.

دومین رویکرد اساسی، فرستنده را به عنوان تصمیم گیرنده .کلیدی در فرآیند انتخاب بندر دریایی در نظر می گیرد. این مطالعات، کشتی‌گیر را به‌عنوان تصمیم‌گیری انتخاب بندر دریایی در ابتدا، و به دنبال آن تصمیم‌گیری  suzubaarانتخاب کامیون حمل اثاثیه منزل دراصفهان ناقل اقیانوس بر اساس حامل‌های اقیانوسی موجود که به بندر انتخاب شده خدمات می‌دهند، می‌بیند.

نتیجه این مطالعات این است حمل اثاثیه در اصفهان که مجموعه ای از عوامل بر انتخاب بندر دریایی بدون توجه به اینکه چه کسی انتخاب می کند تأثیر می گذارد. سوزوبار به عنوان مثال، مسافت (Tiwari et al., 2003a,b; Anderson et al., 2009)، زمان ترانزیت مربوط به مسافت (Nir et al., 2003; Anderson et al., 2009)، حمل اثاثیه در اصفهان ازدحام بندر (Tiwari et al. ، کامیون حمل اثاثیه منزل دراصفهان 2003b)، کارایی بندر، قابلیت اطمینان، زیرساخت (گای و برونو، 2006؛ تانگزون، 2009؛ اندرسون و همکاران، 2009)، هزینه (گای و برونو، 2006؛ تانگزون، 2009؛ اندرسون و همکاران، 2009)، و اتصال پورت (Tang et al., 2011) به طور قابل توجهی با انتخاب یک پورت مرتبط است.

بسیاری از مطالعات تاکنون بر روی بسیاری از عوامل

بسیاری از مطالعات تاکنون بر روی بسیاری از عوامل مؤثر. بر انتخاب بندر بدون توجه به اینکه چه کسی .انتخاب می کند، توافق دارند. متأسفانه، برخی از مطالعات (.به عنوان حمل اثاثیه در اصفهان مثال، Tongzon و Sawant، 2007). دریافته اند که ترجیحات اعلام شده یک تصمیم گیرنده کامیون حمل اثاثیه منزل دراصفهان . (از یک پرسشنامه) suzubaar  می تواند با ترجیح آشکار .  (بر اساس انتخاب واقعی انجام شده) متفاوت باشد. به عبارت دیگر،.  نتایج مبتنی بر نظرسنجی می تواند با نتایج مبتنی بر داده  . های آرشیوی تجربی متفاوت باشد.

شکل 2: کامیون حمل اثاثیه منزل دراصفهان

تاکنون، مطالعات بسیار کمی از داده‌های آرشیوی واقعی استفاده کرده‌اند.   به‌عنوان مثال، در مورد قیمت و بهره‌وری بندر در مقابل تکیه بر تصمیم‌گیری بازتاب ker در مورد این ویژگی ها. افزودن چنین داده‌های تجربی .  به پیچیدگی مدل تصمیم‌گیری کمک می‌کند و ممکن است  . بینشی را در مورد تفاوت‌های واقعی در تصمیم انتخاب، .  حمل اثاثیه در اصفهان بسته به اینکه تصمیم‌گیرنده .  کامیون حمل اثاثیه منزل دراصفهان حامل اقیانوس یا کشتی‌ران باشد، ارائه دهد.

همچنین، طبق اطلاعات ما، هیچ یک از مطالعات قبلی بررسی نکرده است .  که چگونه شکل حاکمیت بر تصمیم انتخاب بندر تأثیر می گذارد. حمل اثاثیه در اصفهان خیلی واضح نیست .  که واگذاری یک بندر منجر به بهره‌وری بهتر شود. بنابراین، می‌تواند کمک قابل‌توجهی به ادبیات و بینش مهمی برای سیاست‌گذاران .  سوزوبار بندر باشد تا تأثیر بالقوه کامیون حمل اثاثیه منزل دراصفهان واگذاری و مشارکت خصوصی در آن .  را بررسی کنند. مدیریت پورت در انتخاب یک پورت خاص

 

حمل اثاثیه در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09134074793