ترفندهای اسباب کشی ارزان و معرفی #9 مرحله برای جابجایی یخچال!

شاخص ترفندهای اسباب کشی ارزان

شاخص ترفندهای اسباب کشی سوزوبار


ترفندهای اسباب کشی ارزان و جابجایی می تواند استرس زا باشد. به خصوص اگر هیچ برنامه ای نداشته باشید. و به میل خود چمدان خود را جمع کنید. و حرکت کنید! اما نگران نباشید. با اجرای استراتژی بسته بندی می توانید. استرس را کنترل و کاهش دهید. بر آماده شدن برای حرکت تمرکز کنید. اگر نمی دانید از کجا شروع کنید. با ما همراه باشید. تا با 5 روش برای جابجایی بهتر بر اساس موقعیت مکانی و هزینه خود آشنا شوید.

 فهرست مطالب در مورد نکات و ترفندهای اسباب کشی ارزان

پنج ترفند و استراتژی برای جابجایی و اسباب کشی

قبل از شروع بسته بندی، مشخص کنید که اقلام در کدام دسته هستند

کد گذاری رنگی، یکی از ترفند های اسباب کشی ارزان

کمک گرفتن از آشنایان راهی برای ترفند های اسباب کشی ارزان

بهترین روش برای جابجایی یخچال در اسباب کشی چیست؟

9 مرحله برای جابجایی یخچال در اسباب کشی منزل

معرفی ترفند های اسباب کشی ارزان هنگام جابجایی برای شما

نتیجه گیری در مورد مطالب ترفند های اسباب کشی ارزان

سوالات متداول و رایج در مورد ترفند های اسباب کشی ارزان

فهرست تصاویر

ترفندها 1| شروع بسته بندی

ترفندها 2| کدگذاری

ترفندها 3| جابجایی

عنوان ترفندهای اسباب کشی ارزان
نویسنده نگین شیخ الاسلامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1836
زمان مطالعه 18

 

پنج ترفند و استراتژی برای جابجایی و اسباب کشی

  1. 1. روش رمزگشایی: حمل اثاثیه در اصفهان این روش به ویژه برای کسانی مناسب است. که سال ها در یک خانه زندگی می کنند. و چیزهای زیادی را جمع آوری کرده اند که نمی خواهند. به خانه بعدی منتقل شوند. در این روش که به نام زدودن نیز شناخته می شود. باید وسایل خود را به سه دسته زباله، اهدا، بسته بندی تقسیم کنید. برای مشاهده ترفندها 1 اینجا را دیدن فرمایید.

قبل از شروع بسته بندی، مشخص کنید که اقلام در کدام دسته هستند

سپس لوازم مورد نیاز را آماده کنید. شما به جعبه های محکم، کیسه های زباله، نوار بسته بندی نیاز دارید. همچنین محل قرار دادن بسته را در نظر بگیرید. در صورت لزوم، اثاثیه و وسایل حجیم را جابه جا کنید. تا فضا باز شود. با کم استفاده ترین اتاق شروع کنید. به عنوان مثال، اتاق مهمان انتخاب خوبی خواهد بود. موارد موجود در اتاق را مرور کنید. و آنها را در یکی از دسته ها قرار دهید. برای همه موارد تصمیم بگیرید و از ایجاد دسته چهارم برای مواردی که نمی توانید. تصمیم بگیرید اجتناب کنید.

معرفی ترفندهای اسباب کشی ارزان

معرفی ترفندهای اسباب کشی سوزوبار

ترفندها 1| شروع بسته بندی

پس از اتمام یک اتاق، به اتاق بعدی بروید. توجه داشته باشید، ابتدا اتاق های کمتر استفاده شده. را جمع آوری کنید و با نزدیک شدن به روز جابجایی، اتاق های استفاده شده تر را انتخاب کنید. با توجه به اینکه پرمصرف ترین اقلام در روزهای آخر قرار می گیرند. ترفندهای اسباب کشی ارزان این اقلام معمولا در روزهای آخر در دسته بندی بسته بندی قرار می گیرند.

کد گذاری رنگی، یکی از ترفندهای اسباب کشی ارزان

  1.  روش کدگذاری رنگ: اگر در حال نقل مکان یا نقل مکان به خانه کوچکتری هستید. این روش می تواند به شما کمک کند. وسایل خود را با کمترین دردسر به خانه جدید خود منتقل کنید. مانند روش قبلی، شما به اتاقی با فضای زیاد نیاز دارید. علاوه بر این، در حمل اثاثیه در اصفهان شما باید جعبه، چسب و برچسب های رنگی را تهیه کنید. ابتدا تمام اتاق های خانه جدید را فهرست کنید. و برای هر اتاق یک جعبه تهیه کنید. سپس رنگ هر اتاق را مشخص کنید. و برچسب رنگی مربوط به هر اتاق را روی جعبه قرار دهید. برای مشاهده ترفندها 2 اینجا را دیدن کنید.

تصمیم بگیرید که می خواهید هر کالا را در کجای خانه جدید خود قرار دهید. و آنها را در جعبه ای همرنگ قرار دهید. در روز اسباب کشی روی درب هر اتاق در خانه جدید یک برچسب بزنید. تا باربر به راحتی جعبه را به اتاق مورد نظر منتقل کند.

ترفندهای اسباب کشی ارزان دردسترس

ترفندهای اسباب کشی دردسترس سوزوبار

ترفندها 2| کدگذاری

  1.  روش اتاق به اتاق:این روش رایج بر تمیز کردن اتاق تمرکز دارد. به این ترتیب می توانید هر اتاق را به طور کامل جمع آوری، بسته بندی و تمیز کنید. وقتی کارتان تمام شد، در آن اتاق بسته می شود. و به مکان بعدی می روید. در این رویکرد باید از کم استفاده ترین اتاق ها مانند اتاق مهمان نیز شروع کنید. این روش برای دیگران هم جواب می دهد و به راحتی می توانید. آن را با کد رنگی ترکیب کنید. به خصوص اگر اتاق های مشابهی در خانه جدید خود دارید.

 کمک گرفتن از آشنایان راهی برای ترفندهای اسباب کشی ارزان

  1.  قانون خویشاوندان و دوستان: بسیاری از ما از خانواده و دوستان برای کمک به ما. در روز جابجایی استفاده می کنیم. اما بدون برنامه، این رویکرد برای شما یا خانواده و دوستانتان کارساز نخواهد بود. به محض تصمیم گیری، یک قلم و کاغذ بردارید. و کارهایی را که همه باید در روز حرکت انجام دهند. را یادداشت کنید. همچنین وظایفی را که هر فرد می تواند. قبل از تاریخ جابجایی انجام دهد. را مشخص کنید. وظایف را به سه دسته تقسیم کنید: کارهایی که می توانید. قبل از حرکت انجام دهید. وظایف روز حرکت و کارهای بعد از حرکت. از هر فرد بپرسید چه زمانی می تواند به شما کمک کند. و آن فرد را بر اساس آن گروه بندی کنید. به او در مورد مسئولیت های هرکس بگویید تا بتواند اطلاعات شما را پردازش کند.
  2. رویکرد حرفه ای: کمک گرفتن از شرکت های حمل و نقل و جابجایی ها ممکن است حرفه ای ترین و کم استرس ترین راه برای شما باشد. همچنین این روش در کمترین زمان ممکن انجام می شود. یکی از مهمترین وظایف یک شرکت باربری حمل و نقل وسایل سنگین و گران قیمت منزل بدون آسیب رساندن به آنها می باشد. اهمیت این موضوع در مورد یخچال های جانبی و ماشین لباسشویی بیشتر می شود. حمل و نقل این اقلام البته بر عهده کارگران شرکت اتوبار است. اما به یاد داشته باشید. که هرگز یخچال را به تنهایی جابجا نکنید. زیرا ممکن است به سلامت شما آسیب جدی وارد کند.

 بهترین روش برای جابجایی یخچال در اسباب کشی چیست؟

عمودی نگه داشتن یخچال بسیار مهم است. هرگز یخچال را به پشت یا کنار آن قرار ندهید. زیرا مبرد کمپرسور ممکن است. به لوله های خنک کننده سرازیر شود. و حتی اگر یخچال عمودی و آماده استفاده باشد. ممکن است به درستی کار نکند. در حالت ایستاده از فعال نشدن روغن در لوله های خنک کننده و سالم بودن تجهیزات اطمینان حاصل می شود. زمانی که کارگران یخچال ها را حمل می کردند. ترفندهای اسباب کشی ارزان یک راهنما در قسمت راه پله برای هدایت کامیون ها قرار داده شد. زیرا باربرها دید کافی برای حمل و عبور از پله ها و موانع را نداشتند. برای مشاهده ترفندها 3 دیدن فرمایید.

هنگام عبور از پله ها، یخچال باید به آرامی قدم به قدم حرکت کند. و راهنما باید یک قدم جلوتر حرکت کند. هنگام جابجایی یخچال به داخل ماشین، یک نفر در ماشین و دو نفر زیر ماشین کمک و هماهنگی می کنند. تا یخچال را بلند کرده و به سمت بالا هدایت کنند. بهتر است یخچال را به کامیون ببندید. و با طناب یا تسمه در جای خود نگه دارید. تا از آسیب دیدن کامیون در حین حرکت جلوگیری شود.

پس از انتقال یخچال به محل مورد نظر، یخچال را بلافاصله روشن نکنید، توصیه می شود. یخچال را حداقل سه ساعت در همان محل بگذارید. تا روغن و مایع خنک کننده به کمپرسور برگردد. در برخی از یخچال ها این فرآیند ممکن است بیشتر طول بکشد. و یخچال پس از چند روز شروع به خنک شدن می کند.

ترفندهای اسباب کشی ارزان جابجایی

ترفندهای اسباب کشی جابجایی سوزوبار

ترفندها 3| جابجایی

 9 مرحله برای جابجایی یخچال در اسباب کشی منزل

  1. اندازه گیری: اندازه گیری قبل از جابجایی وسایل حجیم مهم است. برای یک حرکت موفق، ایده خوبی است که یخچال را اندازه گیری کنید. (ارتفاع، عرض و عمق یخچال را اندازه بگیرید.)، فضایی که در آن حرکت می کنید. و فضایی که در آن حرکت می کنید. بر خلاف مبلمان یا سایر وسایل حجیم، یخچال ها را نمی توان جدا کرد. تا در درها یا راهروهای باریک قرار بگیرند. بنابراین هر سانتی متر از فضا مهم است.
  2. موارد را جمع آوری کنید: قبل از شروع به جابجایی و حمل اثاثیه در اصفهان یخچال، هر چیزی را که نیاز دارید آماده کنید. این لوازم را دریافت کنید: طناب یا تسمه قوی، ابزار تمیز کردن.، پتوهای کاغذی و مبلمان، چسب بسته بندی، قیچی، ماژیک و برچسب یا برچسب.
  3. محتویات یخچال را خالی و تمیز کنید.: همه وسایل را از یخچال و فریزر خارج کنید. مواد فاسد شدنی را دور بیندازید. و وسایل دستی خود را بسته بندی کنید. ترفندهای اسباب کشی ارزان از کیسه های یخ یا عایق برای هر چیزی که ممکن است. خراب شود استفاده کنید. اقلام قابل جابجایی را از بدنه و درهای یخچال خارج و بسته بندی کنید.
  4. یخچال را از برق بکشید: اجازه دهید. یخچال یخ زدایی کند، فرآیندی که بسته به شرایط یخچال معمولاً شش تا هشت ساعت طول می کشد. بهتر است شب آن را از برق بکشید. و صبح وقت کافی برای شستن لوازم داخلی داشته باشید. برای مطالعه بیشتر راجب انواع کامیون های حمل اثاثیه دراصفهان و 2 نکته مهم و جدید را بخوانید.

معرفی ترفند های اسباب کشی ارزان هنگام جابجایی برای شما

  1. آنچه را که می توانید حذف کنید: قفسه ها را بردارید. به خصوص اگر شیشه ای هستند. در صورت تمایل می توانید کشوی داخلی را چسب زده و بسته بندی کنید. اگر قفسه ها و کشوها را برداشته اید. آنها را در یک پتوی قابل جابجایی، پوشش حباب دار یا روزنامه بپیچید.
  2. از خانه خارج شوید: هنگامی که یخچال در جای خود قرار گرفت، آن را به عقب برگردانید، یک نفر در جلو و یکی در عقب. در صورت نیاز به کمک، شخص ثالث می تواند در راهنمایی کمک کند. ترفندهای اسباب کشی ارزان اگر از پله‌ها استفاده می‌کنید، یخچال را یکی یکی جابه‌جا کنید. یخچال را کنار آن قرار ندهید. هنگامی که یخچال از خانه خارج شد، از طناب برای محکم کردن آن به کامیون تحویل استفاده کنید.
  3. حرکت کردن: این بار مرحله قبل را برعکس انجام دهید و یخچال را در جای خود بگذارید. بگذارید 2-3 ساعت قبل از اتصال به برق بماند. این امر باعث بازگشت مایع به کمپرسور می شود.

نتیجه گیری در مورد مطالب ترفندهای اسباب کشی ارزان

مهم ترین تصمیم در هنگام جابجایی، انتخاب شرکت حمل و نقل حرفه ای با نرخ حمل و نقل متناسب است. که مناسب با بودجه و نیازهای شما باشد. اما ابتدا باید مشخص کنید که واقعاً به چه نوع شرکت حمل و نقلی در چه زمینه ای به کمک احتیاج دارید تا تمام نیازهای خود را برآورده کند.

هنگام جابجایی وسایل و اسباب منزل میتوانید از ترفند های متفاوت و بجا استفاده کنید تا به فرآیند اسباب کشی خود سرعت ببخشید.

سوالات متداول و رایج در مورد ترفندهای اسباب کشی ارزان

برای بسته بندی اتاق ها باید چه کرد؟

ابتدا اتاق های کمتر استفاده شده. را جمع آوری کنید. پس از اتمام یک اتاق، به اتاق بعدی بروید.

نکته اول برای جابجایی قفسه ها چیست؟

ابتدا باید قفسه های شیشه ای را جابجا کرد.

برای بسته بندی به چه وسایلی نیاز دارید؟

به جعبه های محکم، کیسه های زباله و نوار بسته بندی نیاز دارید.

حمل اثاثیه در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09134074793